להישאר בבנק שההורים פתחו לי בו חשבון בגיל 16 או לעבור לבנק אחר?
בבנק עם אמא ואבא או בנק חדש?
0%
רמת ביטחון
100
100
50
50
עם ההורים
בנק חדש
שליחה

זה לא סקר! מה זה?

בניגוד לסקר, הדילמה מוכוונת החלטה. היא מבוססת על בחירה בין שתי אופציות. אי לכך ניתן להגיע לערך ממוצע המייצג את חכמת ההמונים בנוגע לאותה דילמה. דילמיקס הינו כלי חדשני המאפשר שיתוף ופתרון דילמות תוך התחשבות בנגזרות ומאפיינים אישיים הרלוונטיים לאותה דילמה ובאותה נשימה לבחון את עמדת המומחים בנושא.
בבנק עם אמא ואבא או בנק חדש?
חידוד התשובה
סטטוס
רווק/ה
נשוי+
סגנון חיים
בבית
בחוץ
תעסוקה
שכיר
עצמאי
שליחה
הצהרת פרטיות

הצהרת פרטיות

אנחנו מתחייבים לא לשלוח אחריך חוקרים פרטיים ולא לפרסם תמונות שלך עם חתולים.
אהבת? שתף!
שיתוף דילמה
גובה 280 רוחב 280
קוד הטמעה
בבנק עם אמא ואבא או בנק חדש?
התוצאות:
הצביעו
%
ברמת ביטחון
%
השתתפו: איש
התייעצות עם מומחה
639

מה כדאי- בנק ישן או בנק חדש?

לאנשים קשה לשנות הרגלים, לכן טבעי שיפחדו או ימנעו משינויים, קל וחומר כאשר מדובר במעבר מבנק לבנק. אז השאלה שעומדת על הפרק – להישאר בבנק שההורים פתחו לי בו חשבון בגיל 16 או לעבור לבנק אחר?

להישאר בבנק

מי בכלל צריך את הכאב ראש הזה של לעבור לבנק אחר?! זה לא כאילו שיש כזה הבדל מהותי מבנק לבנק.. מה גם שברוב המקרים ההורים שפתחו לנו את חשבון הבנק שהיינו צעירים נמצאים באותו הבנק ומה לעשות שפסיכולוגית זה מרגיע אותנו.. עוד לא התחלתי לדבר על הסחבת והבירוקרטיה במעבר מבנק לבנק.. כל זאת ועוד אמורים להשאיר אותנו במקום הבטוח הנוח והמוכר. מצד שני, אולי אנחנו מפספסים משהו? התחרות הגוברת בין הבנקים ללא ספק מיטיבה עם הלקוחות ובמקום שהבנקים יראו בנו מספר אולי שווה לעבור בנק ולקבל שירות טוב יותר.

לעבור בנק

הסיבות למעבר לבנק אחר יכולות להיות רבות ומגוונות. קשה לעבור אבל בהחלט שווה, למרות שתחום הבנקאות עדיין אינו תחרותי מספיק, גם הבנקים כיום מבינים שתחרות היא שם המשחק, וישנם בנקים המציעים למעבירי חשבון פטור מעמלות לתקופות מסוימות או בתנאים שונים, הלוואות ללא ריבית וכו', וייתכן מאד שמעבר לבנק אחר תהיה עסקה שווה ביותר.

מומחים שהגיבו על הדילמה
השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

דילמות נוספות בקטגוריה